Az ajtók záródnak

A hivatalos magyarázat szerint a franciák ezt úgy oldották meg, hogy az egyik változatban ikerfényszórókat rajzoltak a jármű elejére, a másikon meg olyan a reflektor, mintha szemhéja volna a metrókocsi elejének, teccikérteni. A középső pedig azért nem olyan, mert azt egy francia villamosról mintázták. De mindegy is, úgyis a műértő nagyközönség fogja a városháza – már amikor működő – honlapján kiválasztani, hogy melyiket gyártsák le. Egy katt, hipp-hopp, és két év múlva már itt is lesz a prototípus, újabb két év múlva pedig ki is lehet próbálni élesben.
Hétvégétől már lehetett szavazni, a főpolgármester lelkes bejelentése után három órával máris harmincezer szavazat érkezett. Régóta mondom, hogy emelt díjas sms-ben kellene szavaztatni a népet, ha akarsz egy kilométer M0-t, küld a korgyuru szót a 1798-ra, meglesz az, összeadjuk.

Visszatérve a metrókocsikra: egy francia-magyar konzorcium gyártja le őket, 37 darabot több mint 60 milliárd forintért. A cégcsoport magyar felének anyavállalata ellen aznap jelentették be a csődeljárás megindítását, még szerencse, hogy a franciák egyetemlegesen helyt állnak. Megnyugtató ez egy olyan olajozottan haladó projektnél, mint a négyes metró.
Lehetett volna ezeket a járműveket HÉV-esíteni, és akkor a Déliből átszállás nélkül lehetne elrobogni Gödöllőig. De a civilek túl későn szóltak, és a BKV menet közben már nem változtatott a tenderen. Ezzel az is eldőlt, hogy az Örs vezér terén a következő ötven évben is Budapest egyik legszűkebb aluljáróján kell átszenvednie magát annak, aki még keletebbre akar kalandozni a székesfővárosban.
És ma még tornádó is volt. Jól tudta Demszky, csak túl korán szólt.
1 Comments:
elsőként is grat a goldenhez.
másodra, nálam te vagy az első a kategóriádban.
üdv
zs
http://zen-taxi.zsoltu.hu/?p=282
Megjegyzés küldése
<< Home