24
Egy átlagos nap Budapesten.
Nyilvánosságra került egy közvélemény-kutatás, és kiderült, hogy az emberek többsége tévképzetekben él. Azt hiszik, a rendőrök és a közterület-felügyelők gyakorlatilag azért vannak, hogy beszedjék a parkolópénzt. A polgárőrökről azt hitték, simán igazoltathatják az embert, és persze senki sem szedi össze a kutyaszart. A felmérést készítő cég a városháza tulajdonában van, azért tartják és fizetik, hogy készüljön sok tanulmány, grafikonokkal, képekkel, aztán lehessen jókat beszélgetni a langyos víz feltalálásáról. Koszos az utca, hű, zajos a forgalom, hú, ki gondolta volna.
Tizenhatodszorra volt üzemzavar a nagykörúti villamosvonalon, mióta sok pénzért felújították. A BKV szerint csak a tizenegyedik, de különben is, ki számolja. A hivatalos magyarázkodás szerint előbb túl gyorsan mentek az új villamosok, széthajtották a fránya villamosvezetők, aztán kiderült, hogy annyira siettek kedveskedni az utasoknak, hogy nem volt idő a próbaüzemre, és különben is, az oszlop már ott volt, nem ők tették oda.
Demszky kilátásba helyezte, hogy neki ugyan mindegy, de ez már skandallum, Aba "Prémium" Botond jutalmának egy része ugrott. Van egy városházi bizottság, amelyik a közműcégek fejeseinek pénzéről dönt, ennek szoci elnöke szerint viszont a főpolgármester hallucinál, a BKV-vezérnek nem is jár prémium, mert a menedzser-szerződésben azt nem úgy hívják. Vagyis nincs miből levonni, Demszky agyára ment a meleg.
Nagy erőkkel folyik a Szentendrei út kikalapálása, három sávból egy járható. Nappal ledudálják az útjavító melósokat, éjjel meg a lakók szórják meg őket tojással meg kővel. Pedig kivételesen van rá engedélyük, még a rendőröknek is megmutatták, akiket az egyik lakó hívott a helyszínre.
A Kökinél kora este kigyulladt egy pékség a metróban, tűzoltók menekítik az utasokat.
Székesfővárosunk fellendülését bízvást alapíthatjuk a katasztrófaturizmusra, mint húzóágazatra.
Nyilvánosságra került egy közvélemény-kutatás, és kiderült, hogy az emberek többsége tévképzetekben él. Azt hiszik, a rendőrök és a közterület-felügyelők gyakorlatilag azért vannak, hogy beszedjék a parkolópénzt. A polgárőrökről azt hitték, simán igazoltathatják az embert, és persze senki sem szedi össze a kutyaszart. A felmérést készítő cég a városháza tulajdonában van, azért tartják és fizetik, hogy készüljön sok tanulmány, grafikonokkal, képekkel, aztán lehessen jókat beszélgetni a langyos víz feltalálásáról. Koszos az utca, hű, zajos a forgalom, hú, ki gondolta volna.
Tizenhatodszorra volt üzemzavar a nagykörúti villamosvonalon, mióta sok pénzért felújították. A BKV szerint csak a tizenegyedik, de különben is, ki számolja. A hivatalos magyarázkodás szerint előbb túl gyorsan mentek az új villamosok, széthajtották a fránya villamosvezetők, aztán kiderült, hogy annyira siettek kedveskedni az utasoknak, hogy nem volt idő a próbaüzemre, és különben is, az oszlop már ott volt, nem ők tették oda.
Demszky kilátásba helyezte, hogy neki ugyan mindegy, de ez már skandallum, Aba "Prémium" Botond jutalmának egy része ugrott. Van egy városházi bizottság, amelyik a közműcégek fejeseinek pénzéről dönt, ennek szoci elnöke szerint viszont a főpolgármester hallucinál, a BKV-vezérnek nem is jár prémium, mert a menedzser-szerződésben azt nem úgy hívják. Vagyis nincs miből levonni, Demszky agyára ment a meleg.
Nagy erőkkel folyik a Szentendrei út kikalapálása, három sávból egy járható. Nappal ledudálják az útjavító melósokat, éjjel meg a lakók szórják meg őket tojással meg kővel. Pedig kivételesen van rá engedélyük, még a rendőröknek is megmutatták, akiket az egyik lakó hívott a helyszínre.
A Kökinél kora este kigyulladt egy pékség a metróban, tűzoltók menekítik az utasokat.
Székesfővárosunk fellendülését bízvást alapíthatjuk a katasztrófaturizmusra, mint húzóágazatra.
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home